tirsdag den 19. november 2013

Flere besøgende

I går kedede Baba sig vidst, så han ringede og spurgte Mustafas onkel om han havde lyst til at komme på besøg. 
Anne blev rasende da hun hørte han havde inviteret gæster, for hun trængte bare til en stille aften foran fjernsynet, efter vi havde været på langtur dagen før. Mustafa blev også sur, for han gad ikke en hel aften, hvor jeg skulle sidde til udstilling igen og han skulle svare på 100 spørgsmål. Det var næsten synd for Baba så mange skæld ud han fik ;)

Men gæsterne kom og så gik der et par timer med spørgsmål om mig og Danmark. Alle ville de også gerne have taget billeder sammen med mig, så folk hjemme i Danmark kunne se dem :-D Her omkring er der ikke noget med at gemme sig når kameraet kommer frem ;)

En tante, mig og onkels far. Han er 85 år og det var noget de alle var meget af.

Onkel og Baba som er i sit es når der er mange gæster og han kan underholde :)

Onkel, Baba og onkels far

Onkels far, mig og onkels søster

Da folk endelig gik hjem efter et par timer, var jeg fuldstændig bombet i hovedet og sengeklar. Baba fik lige en omgang skæld ud mere fordi han havde inviteret gæster og så lagde han sig til at sove.

Da jeg gik ind i soveværelset, lå Kedi og snorkede på min dyne.

Den var ikke helt tilfreds med at blive vækket og sendt ud af soveværelset.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar