mandag den 25. november 2013

En uge til turen går hjem til Danmark igen

Så er der kun en uge til vi rejser til Danmark. Og jeg må indrømme at jeg efterhånden glæder mig til at komme hjem.
Jeg trænger til at snakke med min familie og kollegaer, bare at kunne snakke uden at skulle tænke på om hvert eneste ord bliver forstået, og at kunne forstå og følge med i en længere samtale. Det bliver dejligt :)
Jeg glæder mig da også til at komme hjem og sove i min bløde seng, og til at kunne SIDDE og vågne på mit toilet om morgenen, istedet for at skulle koncentrerer mig om at holde balancen mens jeg sidder på hug og tisser. Det er faktisk ikke nemt, og slet ikke om morgenen når kroppen er lidt stiv efter at have sovet på gulvet ;)
Jeg glæder mig også til at de dumme kalkuner ikke åbner døren(som ikke kan låses) og kigger ind til mig når jeg tisser, meget forstyrrende ;)

Men jeg kommer til at savne at sidde og kigge ud på bjergene mens man bruge 100 år på at spise granatæbler, at kigge på hønsene, katten, hundene, køerne og de andre dyr.
Jeg kommer også til at savne Anne og Baba. Og Anne kommer helt sikkert også til at savne os, hun græder hver gang hun kommer i tanke om at vi snart rejser.
Mustafa tager jeg jo heldigvis med hjem, så ham skal jeg først sige farvel til om tre måneder. Jeg glæder mig til han møde familien og en tur med på mit arbejde :)
Det var egentlig meningen at vi skulle være rejst til Istanbul i morgen. Men der er ingen af os som gider rejse til storbyen endnu. Regner med vi rejser onsdag eller torsdag, for fredag stiger flybilletterne pga. weekenden. Hverken flybillet til Istanbul eller hotel er købt endnu, så det betyder jo ikke så meget hvilken dag vi rejser.

Lidt forskellige billeder

Solopgangen i går morges

I går kom der endelig lidt regn. Så Baba skyndte sig i marken for at få sået kornet

Torres familiens hund

Anne der er ved at lave mad over bål. En kyllinge, bønne, tomatsuppe. Det smagte godt, men var lidt stærkt.

Søde Anne havde nået at hænge vores vasketøj op, før jeg opdagede at det var færdigt. Jeg kunne dog ikke finde vores undertøj og strømper.

Dem fandt jeg lidt senere hængende på dette træ :-D

En af de dumme kalkuner. Ikke nok med den forstyrre en på toilettet, nej den skal også lige op på terrassen og holde øje.

Og på Babas traktor kan man også se det hele.








1 kommentar:

  1. Nå, så er det tilbage til civilisationen igen. Kan godt forstå at der ikke er noget hastværk! Nyd de sidste dage!

    SvarSlet