fredag den 25. oktober 2013

Kender i det?

Kender i det, når man synes man har set en person, en ting eller et billede før?

Sådan har jeg haft det de sidste par dage med et billede som hænger på hotellet her på Kos. Jeg ser det hver gang jeg går op af trappen til den etage jeg bor på, for der hænger det for enden. Og hver kan tænkte jeg, hvor er det nu jeg har set dette billede før.

Og nu har jeg endelig fundet ud af det :) billedet hænger nemlig en gang til 10 meter længere henne ad den gang jeg bor på. 


Og som om det ikke var nok. Så hænger det sørme også over sengen på mit værelse :-O


Man må nok konkludere at hotellet har fået en god pris på disse billeder. Men de kunne da godt have fordelt dem lidt mere ud over hotellet. (Nu har jeg selvfølgelig ikke tjekket op på og de hænger på hver eneste etage, det kan jo godt tænkes ;)

I dag har jeg brugt dagen på at gå en masse, ikke efter noget bestemt for har vidst set det meste i Kos by nu.
Men se så lige hvad jeg fandt på min vej :)

Lakrids :-D hvor heldig har man lov til at være. Det er første gang jeg har fået lakrids siden jeg rejse fra Danmark, og så smager det af barndommen lange jan lakrids stænger.
Dejlige minder ;)

Nå nu vil jeg gå ned på yndlings restauranten Sifis og få noget aftensmad. 
Undskyld for et blogindlæg der ikke indeholder særlig spændende indhold, men i og med jeg er alene her, havde jeg ikke andre at dele det med ;)

Nu er der heldigvis kun to dage til jeg rejser over til Mustafa i Bodrum ❤️

Ingen kommentarer:

Send en kommentar