torsdag den 24. oktober 2013

De græske mænd

Puha nu glæder jeg mig efterhånden til jeg skal til Tyrkiet igen. For helt ærligt, så er jeg ikke så vild med de græske mænd.
Men første uge jeg var her, var det ikke så galt. Men nu hvor jeg snart har været her i to uger, ja så er mændene begyndt at lægge mærke til at jeg altid går alene. Og nu er det altså ikke fordi jeg runder rund ude om aftenen, den eneste aften jeg har været ude, var i går da jeg var oppe på bytorvet og høre musik. Ellers plejer jeg at gå direkte fra restauranten hvor jeg spiser og til mit hotel værelse. Der er ikke meget mere en 200 meter.

Men de sidste par dage er jeg blevet antastet på gaden mange gange. Både af de tjenere der står ved de forskellige restauranter, men også af tilfældige som jeg ikke kan huske at have set før.
I Tyrkiet kommer mændene da også til en(der har jeg jo også gået meget rundt selv når Mustafa har arbejdet), men det er på en anden måde synes jeg. Der spørger de om man vil med ind og drikke the, giver en et sødt kompliment osv. Og når de hører man har en kæreste, så trækker de sig altid tilbage.
Men her i Grækenland er de meget direkte og nærgående. 

Igår var der f.eks. En mand som om jeg ville spise på hans restaurant. Så spurgte han hvor jeg var fra og om jeg havde en kæreste. Det sagde jeg selvfølgelig ja det. Så begyndte han at sige at han gerne ville give mig gratis massage, og mere til. Det var ligemeget med kæresten, for han var her jo ikke. Og selv da jeg gik, så råbte han efter mig op ad gade at han gerne ville have sex med mig, så den gamle mand i butikken ved siden af, kom ud og kiggede undskyldende på mig.

Og idag kom der en mand forbi mig og spurgte om jeg kunne engelsk. Først troede jeg at han måske var en turist som ville spørger om vej. Men nej han ville vide om jeg var romantisk, kunne lide at være  her på Kos og om jeg ville gå ud med ham. Jeg sagde selvfølgelig nej, for jeg har en kæresten. Men han er jo ikke med her, så det er lige meget, vi kan godt være sammen alligevel sagde manden. Og fortalte så at han selv havde en kæreste og to små børn. 
Føj hvor klamt :(

Og i forgårs var der en anden mand som inviterede sig selv på vin og hygge på min balkon på hotellet. Det tog rimelig lang tid at overbevise ham om at jeg ikke var interesseret i det. For ham var det også ligemeget jeg havde en kæreste.

Øv jeg synes det er træls at de er så direkte de græske mænd. For det får en til at føle sig lidt billig, når de snakke sådan til en. Og skal det siges at jeg på ingen møder går udfordrende klædt! De kunne lige så godt sige med det samme, skal vi gå på dit værelse og have sex. For det er det eneste de tænker på :(

Det kan godt være, det er det samme de tyrkiske mænd tænker, når de flirter med en.  Men den måde de gør det på er ikke så vulgær. Så når de giver mig komplimenter, så føler jeg mig glad og smuk. Ikke billig og trådt på.

Godt jeg snart skal til Tyrkiet igen. Der har mændene da lidt mere respekt.

Nu synes jeg at indlæg uden billeder er lidt kedelige. Men jeg har jo ikke taget billeder af nogle af de klamme karle. Så i stedet for i dette fra i går.


Tyrkiet vs. Grækenland 
Gæt hvem jeg synes vinderen er ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar