søndag den 8. september 2013

Sidste arbejdsdag i 3 måneder/Last working day for 3 months

Idag havde jeg sidste arbejdsdag i 3 måneder. Jeg har jo fået 3 måneders orlov, som skal bruges på at rejse.
Søgte dem da jeg synes jeg trængte til at komme ud i verden og opleve noget. Desuden tror jeg det er sundt med en pause fra sit arbejde, så man ikke bliver træt af det.
Men kommer til at savne mine kollegaer. For det er nogle rigtig søde mennesker :)

Den første uge skal bruges på Mallorca sammen med hele familie. Vi rejser tirsdag morgen.
Når jeg kommer hjem går rejsen til Tyrkiet, hvor jeg skal ned og besøge Mustafa. Vi skal rejse rund og opleve Tyrkiet, når hans sæsonarbejde på hotellet slutter.
Jeg glæder mig rigtig meget at at se mere af Tyrkiet, for jeg synes landet er meget fascinerende og smukt. Det bliver også spændende at lære om de tyrkiske traditioner, kulturen og anderledes mad.

Danmark og i særdeleshed Yding, hvor jeg bor, er også rigtig smukt. Her er et billede fra solopgangen i morges.

Denmark and in particular Yding where I live , is also really beautiful. Here is a picture of the sunrise this morning.




Today I had last working day for 3 months. I have already received three months' leave to be spent on travel .
I wanted them because I think I needed to get out into the world and experience something . Moreover, I think it is healthy with a break from my work, so you do not get tired of it.
But I will miss my colleagues . For it is some really nice people :)

The first week will be used in Mallorca with the whole family. We travel Tuesday morning.
When I get home, I will travel to Turkey where I have to go and visit Mustafa . We have to travel round and experience Turkey when his seasonal work at the hotel ends.
I am really looking forward to seeing more of Turkey , because I think the country is very fascinating and beautiful. It will also be interesting to learn about the Turkish traditions , culture and different food.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar