fredag den 20. september 2013

Mallorca

I tirsdags kom jeg hjem fra en uges ferie på Mallorca. Jeg var afsted med en del fra min familie og det var rigtig hyggeligt.
Vi fik dog ikke set så meget, da min familie er mest til at ligge på stranden. Det var nu også meget dejligt med en rigtig afslapnings ferie. Desuden fik jeg shoppet lidt forskelligt tøj, som jeg skal have med til Tyrkiet. Der rejser jeg ned på søndag.

Vi boede på et hotel som hedder "Condesa de la Bahia". Det er et 4 stjernet hotel med all inklusive.
Det var et fint hotel og maden var rigtig god. Men det var kæmpe stort, meget større end de andre hoteller vi har boet på forhen. Så vi vælger nok ikke dette hotel igen en anden gang. Vi er mere til de lidt mindre og hyggelige hoteller.
Desuden var det første værelse vi fik rigtig dårligt. Det lugtede meget fugtigt og det så ud som om der var skimmelsvamp. Vi klagede til receptionen og heldigvis fik vi et andet og meget bedre værelse næste morgen.

Vi boede på den del af øen som hedder Alcudia. Der er den bedste børnevenlige strand og vandet er så lækker. Det kan helt sikkert anbefales.
Fik ikke taget ret mange billeder på vores ferie. Men har da lidt af udsigten fra vores altan. Tog også lidt billeder af mine niecer, men jeg tror ikke deres forældre vil havde dem på internettet. Så dem bliver i snydt for, selvom de er nogle herlige unger ;)

(On Tuesday I came home from a week's vacation on Mallorca. I was away with part of my family and it was really cozy.
We had not seen as much, as my family likes to lie on the beach. It was also very nice with a real relaxation holiday. I had, however, also been shopping different clothes. As I'd like to have with me to Turkey. I travel to Turkey on Sunday already.

We stayed at a hotel called "Condesa de la Bahia". It is a 4 star hotel with all inclusive.
It was a fine hotel and the food was really good. But it was huge, much bigger than the other hotels we have stayed at before. So we will probably not choose this hotel again a second time. We are more to the slightly smaller and cozy hotels.
The first room we were given was really bad. It smelled very humid and it looked as there was mold. We complained to reception and fortunately we got a different and much better room the next morning.

We lived on the part of the island which is called Alcudia. Which is the best child-friendly beach and the water is so delicious. It can certainly be recommended.
I had not taken a lot of pictures on our vacation. But have a few pieces of the views from our balcony. Also took some pictures of my nieces, but I don't think their parents will had them on the Internet. So the images are not known, although my nieces are some glorious Cubs;)






















Ingen kommentarer:

Send en kommentar