onsdag den 7. august 2013

Min nye blog/my new blog

Idag har jeg besluttet at starte en ny blog. Denne blog kommer til at handle om min hverdag og alle de nye beslutninger og oplevelser som ligger ude i min fremtid.
Inden for de sidste måneder er der sket store ændringer i mit liv, som jeg muligvis vil dele med jer i senere indlæg. Noget vil blive delt og noget vil måske ikke blive delt af hensyn til andre mennesker i mit liv.
Men har i spørgsmål er i altid velkommen til at skrive til mig :)

Min mail er memutlumutlu@gmail.com

Jeg har besluttet mig for at min blog bliver skrevet på dansk. Da det er mit primære sprog.
Men jeg vil hver gang skrive en oversættelse på engelsk. Så godt som jeg nu kan. I må bære over med mine fejl. Da jeg regner med dette også bliver en rejse blog, som jeg gerne vil dele med hele verden :)

Today I have decided to start a new blog. This blog will be about my everyday life and all the new decisions and experiences as lies in my future.
In the last months there have been major changes in my life that I might share with you in later posts . Something will be shared and some may not be shared for the sake of other people in my life .
Questions are always welcome to write to me :)

My mail is memutlumutlu@gmail.com

I 've decided that my blog is written in Danish. Since it is my primary language.
But I will write a translation in English. As well as I can. hope you can live with my mistakes . Since I expect this will also be a travel blog, I would like to share with the world :)

And then some pictures from pinterest which seems fit so well at the moment :)
Og så lidt billeder fra pinterest som synes passer så godt for tiden :)

















Ingen kommentarer:

Send en kommentar