søndag den 1. december 2013

Pakket og klar

Så er kufferten og tasken pakket og vi er klar til at flyve til Danmark i morgen. Vi skal med bussen til lufthavnen allerede 5.40. Føj det er tidligt.


Flyveturen til Danmark kommer til at tage 5 timer og 15 minutter. Det er bare mega lang tid :( men det er fordi vi skal mellemlande i Ålborg, før vi flyver videre til Billund. Øv jeg synes det er træls, for så skal jeg lette og lande to gange og virkelig ikke vild med det efter den ubehagelig flyvetur herned for 2 1/2 måned siden. Tror nærmest jeg skal dø hver gang :( Men nu har jeg overlevet 20 flyveture bare i år, mon ikke jeg klare den hjem til Billund også ;)

Flyvetur fra Bodrum til Istanbul


Idag har vi været ude og se Topkapi palace. Men har taget et hav af billeder og internettet er bare så langsomt. Så det får i først et indlæg om, når jeg kommer hjem til min fibernet forbindelse ;)

Nu glæder jeg mig bare helt vildt til at komme hjem, kan næsten ikke vente :)
Mustafa er bare nervøs for at skulle møde familien osv. Kan godt forstå ham, for jeg var også vildt nervøs da jeg skulle mødes hans familie første gang.
Så i må tage godt imod ham ;)




2 kommentarer:

  1. Vi ønsker jer en rigtig god rejse til Danmark.

    SvarSlet
  2. Hej Signe,
    Nu har jeg tjekket denne side igen og igen siden din sidste besked i december, og jeg savner virkelig en update.
    Jeg ved ikke, om det hele tiden har været meningen, at bloggen ikke skulle fortsætte, når I kom til Danmark, eller om der måske er sket noget, der har gjort, at du ikke ønskede at fortsætte.
    Men du skal vide, at jeg tænker rigtig meget på jer og hvordan det er gået jer i Danmark, og jeg håber, at du enten vil lave en opdatering her på bloggen eller sende mig en mail på djuleem@gmail.com. Du behøver ikke komme med detaljer om, hvad der er sket siden december, jeg vil bare rigtig gerne vide, om du har det godt.
    Mvh. Julie

    SvarSlet